ТОВ "АІЦ" не надає фінансові послуги з надання споживчого кредиту
|
Порядок розгляду звернень
«Інформацію про захист прав споживачів фінансових послуг»
Захист прав споживачів — гарантований законом контроль за якістю і безпечністю продукції та всіх видів послуг і робіт з боку держави та громадсько-суспільний рух на його підтримку.
Захист прав споживачів — складова частина захисту прав людини.
Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на:
1) захист своїх прав державою;
2) належну якість продукції та обслуговування;
4) необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);
5) відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною чи фальсифікованою продукцією або продукцією неналежної якості, а також майнової та моральної (немайнової) шкоди, заподіяної небезпечною для життя і здоров'я людей продукцією у випадках, передбачених законодавством;
6) звернення до суду та інших уповноважених органів державної влади за захистом порушених прав;
7) об'єднання в громадські організації споживачів (об'єднання споживачів)
ТОВ «Аграрно-Інвестиційний Центр» робить усе можливе для забезпечення своїх клієнтів якісними фінансовими послугами, максимально використовує в своїй роботі клієнтно орієнтований підхід та сумлінно виконує вимоги чинного законодавства України та правила ділової етики. Незважаючи на це, Товариство робить усе можливе, щоб невід’ємні права своїх клієнтів – права споживачів були виконано у зв’язку з чим, просить своїх клієнтів, якщо:
клієнт ТОВ «Аграрно-Інвестиційний Центр» вважає, що з боку страхової компанії (в тому числі, будь-яких працівників або посадових осіб Товариства ) мало місце порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, то такий клієнт має право на
ПОЗАСУДОВЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ
і звернення безпосередньо до директора ТОВ «Аграрно-Інвестиційний Центр», шляхом його здійснення в будь-який із способів, які можна дізнатись із «Порядку розгляду звернень» [Добавити лінк «Клієнтам» - «Порядок розгляду звернень»]
У разі незадовільної реакції посадових осіб Товариства Клієнт залишився незадоволеним – ТОВ «Аграрно-Інвестиційний Центр» пропонує звернутись до
ОРГАНУ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВАРИСТВА, А САМЕ ДО НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
Контактна інформація:
Адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601, тел. 0 800 505 240
Сайт: https://bank.gov.ua/
Захист прав споживачів фінпослуг. Що варто знати?: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection
«Загальна інформація щодо договорів»
ТОВ «Аграрно-Інвестиційний Центр» для своїх клієнтів додатково зазначає що:
- Клієнти ТОВ «Аграрно-Інвестиційний Центр» мають право на дострокове розірвання договору та відмову від послуг у будь який момент (за виключенням послуг факторингу після погашення кредитором фінансових зобв’язань). В окремих випадках, коли фінансові послуги вже надані це може призвести до накладання штрафу, пені тощо.
- Право на відмову від кредитних послуг може бути використано клієнтом у будь який момент одночасно з поверненням наданого кредиту;
- Право на відмову від договору фінансового лізингу може бути використано клієнтом у будь який момент одночасно з поверненням об’єкту лізингу у належному стані;
- Право на відмову від договору факторингу може бути використано клієнтом у будь який момент до погашення кредитором фінансових зобов’язань з поверненням суми компенсації та відшкодуванням відсотків за користуванням фінансовими ресурсами;
- Мінімальний строк дії договорів – шість місяців;
- Зміни до договору вносяться шляхом підписання ТОВ «Аграрно-Інвестиційний Центр» та клієнтом відповідного Додаткового договору;
- Зміна будь яких умов договору, а саме строки, сума компенсації або процентної ставки можливе лише за умови підписання ТОВ «Аграрно-Інвестиційний Центр» та клієнтом відповідного Додаткового договору.